مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-28پزشكي

آخرین اخبار از کرونا در ساوه/5 مثبت، سه فوتی و 10 منفی از ابتدای شیوع


از ابتدای شیوع بیماری تاکنون نتیجه آزمایش 5 نفر در ساوه مثبت بوده است که در بیمارستان های مدرس و چمران ایزوله شده و در حال دریافت خدمات درمانی هستند و در مجموع در این مدت سه نفر نیز فوت کردند.

- ایسنا/مرکزی رییس علوم پزشکی ساوه گفت: از ابتدای شیوع بیماری تاکنون نتیجه آزمایش 5 نفر در ساوه مثبت بوده است که در بیمارستان های مدرس و چمران ایزوله شده و در حال دریافت خدمات درمانی هستند و در مجموع در این مدت سه نفر نیز فوت کردند.

دکتر عباس نیک روش در نشستی با خبرنگاران به بیان اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا ویروس پرداخت و اظهار کرد: هماهنگی بین بخشی و هماهنگی با سایر ادارات و تشکیل جلسات متعدد با محوریت کرونا ویروس و مدیریت و پیشگیری از عفونت حاد تنفسی از جمله اقدامات بوده است.

وی به تاثیر اطلاع رسانی توسط رسانه ها پرداخت و افزود: ایجاد حساسیت از طریق اطلاع رسانی توام با آموزش، تدبیر مناسبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بود که به خوبی انجام شد.

معتقدیم در عین ایجاد حساسیت باید استرس را نیز کاهش داده و چتر خدمات را گسترده تر کنیم.

نظارت و مدیریت بر تردد مسافرین بویژه در ورودی شهر از سمت قم و برپایی چادر سلامت برای انجام تست و غربالگری از دیگر اقدامات تریاژی بوده است که بر اساس آن در مبادی ورودی با استفاده از دستگاه طب سنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از کرونا در ساوه/5 مثبت، سه فوتی و 10 منفی از ابتدای شیوع

آخرین اخبار از کرونا در ساوه/5 مثبت، سه فوتی و 10 منفی از ابتدای شیوع