مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:052020-02-28پزشكي

مردم کالباس، سوسیس و فست فود نخورند/نباید مطمئن بود که کرونا در کرمان وجود ندارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مردم حتما هم از مواد کربوهیدرات دار،پروتیین دار و با چربی کم استفاده کنند ضمن آنکه تاکید می شود با خودداری از مصرف کالباس، - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت وگو با ایسنا: مردم کالباس، سوسیس و فست فود نخورند/نباید مطمئن بود که کرونا در کرمان وجود ندارد ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مردم حتما هم از مواد کربوهیدرات دار،پروتیین دار و با چربی کم استفاده کنند ضمن آنکه تاکید می شود با خودداری از مصرف کالباس، سوسیس و فست فودها، حتما میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که باتوجه به فصل سرما اکنون آنفلوآنزای نوع B شایع است که مردم علائم این بیماری را با کرونا اشتباه می گیرند، گفت: انتظار داریم مردم چه در بحث پیشگیری از آنفلوانزا و چه در بحث پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی از رژیم غذایی که مردم باید استفاده کنند سخن به میان آورد و بیان کرد: در شبکه های اجتماعی شاهد هستیم که برخی ها توصیه بر مصرف سیر و .

به منظور پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس را می کنند در حالی که این موضوه به هیچ عنوان اثبات شده نیست و آنچه که دفتر تغذیه وزارت بهداشت اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کالباس، سوسیس و فست فود نخورند/نباید مطمئن بود که کرونا در کرمان وجود ندارد

مردم کالباس، سوسیس و فست فود نخورند/نباید مطمئن بود که کرونا در کرمان وجود ندارد