مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:552020-02-28اقتصادي

خسارت 22 میلیارد دلاری «کرونا» برای گردشگری جهانی


به گفته مدیرعامل شورای جهانی سفر و گردشگری، شیوع ویروس « کرونا» می تواند 22 میلیارد دلار خسارت برای گردشگری جهان به بار بیاورد.

- به گفته مدیرعامل شورای جهانی سفر و گردشگری، شیوع ویروس کرونا می تواند 22 میلیارد دلار خسارت برای گردشگری جهان به بار بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آر اف آی، تاکنون بیش از 2,760 نفر که اغلب چینی بودند جان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند و بیش از 81 هزار نفر در 45 کشور مختلف به این ویروس مبتلا شده اند.

گلوریا گوئوارا - مدیرعامل شورای جهانی سفر و گردشگری - در گفت وگو با یک نشریه اسپانیایی بیان کرد: با این که هنوز برای اطلاع پیدا کردن از این موضوع زود است، اما شورای جهانی سفر و گردشگری با همکاری موسسه تحقیقاتی آکسفورد اکانامیک برآورد اولیه ای انجام داده که به واسطه آن دست کم 22 میلیارد دلار خسارت برای حوزه گردشگری جهانی تخمین زده شده است.

او افزود: این برآورد بر اساس بحران های مشابه پیشین همچون بیماری سارس یا ویروس H1N1 و آمارهای ارائه شده درباره خساراتی که از سفر نکردن گردشگران چینی در هفته های اخیر منتشر شده، صورت گرفته است.

چینی ها گردشگرانی هستند که در حین مسافرت بیش از هر گردشگر دیگری خرج می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 22 میلیارد دلاری «کرونا» برای گردشگری جهانی

خسارت 22 میلیارد دلاری «کرونا» برای گردشگری جهانی