مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:502020-02-28اقتصادي

حمایت بانک مرکزی انگلیس از ایجاد رمزارز ملی و پوند دیجیتال


خزانه دار ارشد بانک مرکزی انگلستان با پیوستن به جمع حامیان ایجاد رمزارز ملی، اعلام کرد که اقدام سریع بانک های مرکزی در راستای صدور و راه اندازی رمزارز انحصای امری «حیاتی» است.

- خزانه دار ارشد بانک مرکزی انگلستان با پیوستن به جمع حامیان ایجاد رمزارز ملی، اعلام کرد که اقدام سریع بانک های مرکزی در راستای صدور و راه اندازی رمزارز انحصای امری حیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بیت کوینیست (bitcoinist)، ابرقدرت های اقتصادی جهان بیشتر و بیشتر در خصوص صدور رمزارز انحصاری خود با یکدیگر همسو شده اند.

همزمان با حرکت رو به جلوی ژاپن در مسیر صدور یِن دیجیتال در راستای مقابله با تهدیدهای چین، خزانه دار ارشد بانک مرکزی انگلیس حمایت خود را از صدور پوند دیجیتال اعلام کرد.

تاکنون هیچ تاییدیه رسمی از سوی بانک مرکزی انگلیس مبنی بر صدور پوند دیجیتال صورت نگرفته است اما مشاجرات پیرامون این موضوع که انگلیس باید برای خنثی کردن تأثیرات ناشی از غول های فعال در حوزه فناوری و رمزارزهای ملی سایر کشورها وارد عمل شود، شدت گرفته است.

سارا جان خزانه دار ارشد بانک مرکزی بریتانیا که مسؤولیت صدور اسکناس های این بانک را برعهده دارد، در مصاحبه با تلگراف گفت: کاملاً درست است که بانک های مرکزی به این موضوع فکر کنند که بهتر است در آینده یک بخش خصوصی رم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانک مرکزی انگلیس از ایجاد رمزارز ملی و پوند دیجیتال

حمایت بانک مرکزی انگلیس از ایجاد رمزارز ملی و پوند دیجیتال