مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:502020-02-28اقتصادي

موجودی کالاها؛ پنج برابر پارسال / امکانات کشور برای تولید ماسک 3 برابر نیاز است


معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امکانات کشور برای تولید ماسک و محلول های ضد عفونی کننده، سه برابر نیاز کشور است.

کالاها به وفور تدارک و تأمین شده است و مردم نگران نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، عباس قبادی، با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه توان و ظرفیت مجموعه های تولیدی بهداشتی و شوینده و اصناف در کنار دیگر دستگاه ها از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طول هفته گذشته و در شرایط خاص کنونی، مشغول خدمت رسانی بوده است.

وی به برگزاری جلسات ویژه با حضور وزیر صمت اشاره و اضافه کرد: تولید شبانه روزی محصولات بهداشتی، ممنوع کردن صادرات تجهیزات پزشکی از جمله ماسک، صفر کردن عوارض و تعرفه واردات کالاهای تجهیزات پزشکی، تسهیل ثبت سفارش محصولات بهداشتی و پزشکی از جمله اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

قبادی با تاکید بر اینکه کمبود و نبود کالا نداریم، گفت: در این ایام که خریدهای احساسی انجام شده است در هیچ فروشگاهی نبود کالا نداشتیم.

در طول هفته گزارش هایی را مبنی بر افزایش قیمت گوشت، قند و شکر داشتیم.

مانند پارسال با محوریت ستاد تنظیم بازار استانی در کل کشور، 222 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور 25 هزار غرفه را تعریف کردیم و قرار بود این نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی کالاها؛ پنج برابر پارسال / امکانات کشور برای تولید ماسک 3 برابر نیاز است

موجودی کالاها؛ پنج برابر پارسال / امکانات کشور برای تولید ماسک 3 برابر نیاز است