مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:502020-02-28اجتماعي

آمادگی 50 تیم حفاظت فردی برای خدمت رسانی به مبتلایان به کووید 19


سازمان اورژانس کشور تیم های عملیات ویژه خود را در قالب 50 تیم تخصصی با تجهیزات ویژه جهت پیشگیری این ویروس در حالت آماده باش قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرحسین کولیوند، در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا جدید، گفت: سازمان اورژانس کشور تیم های عملیات ویژه خود را در قالب 50 تیم تخصصی با تجهیزات ویژه جهت پیشگیری این ویروس در حالت آماده باش قرار داده است.

این تیم های عملیاتی به محض اعزام به محل، پس از مشاهده افراد مبتلا به کرونا ویروس نسبت به ضد عفونی فرد اقدام کرده و سریع او را به مراکز درمانی که برای این منظور اختصاص داده شده است، منتقل می کنند.

وی افزود: تمام اعضای تیم عملیات حفاظت ویژه اورژانس، از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند که این هم برای محافظت فردی خودشان و هم برای مراقبت جامعه از تکثیر ویروس کرونا برنامه ریزی شده است.

هر فردی که مشکوک به ویروس کرونا باشد و تیم حفاظت فردی در فرایند امدادرسانی به ایشان قرار گرفته باشد، اعضای خانواده وی نیز به مراکز درمانی منتقل می شود و تحت آزمایش های مربوطه قرار می گیرند.

رییس سازمان اورژانس ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی، اعلام کرد: در هر استان بیمارستان هایی برای پذیرش افراد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا اختصاص داده شده است که به صورت کامل آماده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 50 تیم حفاظت فردی برای خدمت رسانی به مبتلایان به کووید 19

آمادگی 50 تیم حفاظت فردی برای خدمت رسانی به مبتلایان به کووید 19