مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-28بين الملل

حمایت وزارت خارجه پاکستان از اقدامات ایران در کنترل شیوع کرونا


سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ضمن اعلام حمایت این کشور از اقدامات ایران در زمینه کنترل شیوع کروناویروس، راه های کمک رسانی و اطلاع رسانی به شهروندان پاکستانی مستقر در ایران را اعلام کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ضمن اعلام حمایت این کشور از اقدامات ایران در زمینه کنترل شیوع کروناویروس، راه های کمک رسانی و اطلاع رسانی به شهروندان پاکستانی مستقر در ایران را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه پاکستانی نیوز اینترنشنال، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان درباره شیوع کرونا ویروس در ایران و اقدامات انجام شده گفت: ما کاملا از اقدامات مقامات ایران در کنترل شیوع[کرونا ویروس] حمایت کرده و با آن ها هم بستگی داریم.

سفارت و دو کنسول گری ما در ایران آماده باش بوده و با دقت وضعیت را زیر نظر دارند.

او افزود: خطوط[تلفن] بیست وچهار ساعه سفارت و کنسول گری ها در مشهد و زاهدان برقرار شده اند تا اطلاعات به روز را درباره شیوع کروناویروس هم برای آگاهی و هم کمک رسان به شهروندانمان در اختیار آن ها بگذارند.

راهنمایی هایی بخصوصی در زمینه پیش گیری، شماره تلفن های ویژه، آدرس های پست الکترونیکی کانون های معینی در سفارت و کنسول گری ها در فضای مجازی با شهروندانمان در ایران به اشتراک گذاشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت خارجه پاکستان از اقدامات ایران در کنترل شیوع کرونا

حمایت وزارت خارجه پاکستان از اقدامات ایران در کنترل شیوع کرونا