مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-28اقتصادي

تولید ماسک های نانو فیلتر


با توجه به افزایش تقاضای ماسک در بازار در پی بروز ویروس کرونا، یک واحد دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کرمانشاه کار تولید ماسک های نانو فیلتر را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت دانش بنیان با دستگاهی به نام الکتروریسی اقدام به تولید الیافی در مقیاس نانو و میکرو می کند، این الیاف کاربردهای متفاوتی دارد که بخشی از کاربرد آن در حوزه پزشکی و در تهیه انواع ماسک از جمله ماسک های پزشکی سه لایه (جراحی)، N95، N99، R95، R99، P95 و P99 است.

دکتر معصومه خان احمدی، رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از توانمندی شرکت های دانش بنیان استان برای ساخت تجهیزات و ملزومات مقابله با کرونا خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر چند شرکت فناور و دانش بنیان در این خصوص عزم جدی خود را در ساخت ماسک های نانو فیلتر و ژل و مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز آغاز کرده اند.

خان احمدی، با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان قابل توجهی در تمام حوزه ها تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند، افزود: روز گذشته پس از تأیید نمونه محصول ماسک این شرکت توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان بخشی از حمایت های مالی لازم در حداقل زمان ممکن برای این شرکت توسط پارک علم و فناوری تامین شد تا در جهت تقاضای استان این شرکت چالش جدی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماسک های نانو فیلتر

تولید ماسک های نانو فیلتر