مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 03:552020-02-28اجتماعي

هزینه 713 میلیارد ریالی در حوزه محیط زیست استان زنجان


با پیگیری های به عمل آمده و اعمال نظارت های شدید در بخش محیط زیست انسانی توسط همکاران اداره کل و واحدهای شهرستانی در طول یکسال گذشته، 713 میلیارد ریال هزینه های زیست محیطی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان حسین آبسالان  اظهار کرد: آسانترین و مؤثرترین راه برای جلوگیری از آلودگی های محیط زیستی، انجام اقدامات پیشگیرانه در واحدهای مختلف صنعتی است که با اقدامات زیست محیطی خود مانع آلودگی و یا احتمال تنش های اجتماعی، همچون خسارتهای زیست محیطی شوند، است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: بسیاری از خسارت های محیط زیستی قابل جبران نیستند که پیشگیری اولویت سازمان حفاظت محیط زیست است.

 آبسالان با اشاره به هزینه 713 میلیارد ریالی صنایع مختلف در حوزه محیط زیست گفت: این هزینه ها در اموری مانند خرید تجهیزات مختلف تصفیه خانه های پساب صنعتی و انسانی، خرید بک فیلتر هوا و غبارگیری صنایع مختلف و همچنین نصب سیستم های پایش آنلاین که منجر به کاهش آلودگی واحدها می شود، شده است.

 دستگیری شکارچی متخلف توسط مامورین حفاظت محیط زیست شهرستان طارم دیگر خبر این حوزه است که  پس از دریافت اخبار موثق مبنی بر تخلف یک شکارچی بومی پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 713 میلیارد ریالی در حوزه محیط زیست استان زنجان

هزینه 713 میلیارد ریالی در حوزه محیط زیست استان زنجان