مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 23:352020-02-27سياسي

منتظر دیدگاه کتبی شوراهای صنفی دانشجویان در خصوص آیین نامه انتخابات شوراها هستیم


معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه آیین نامه فعلی شوراهای صنفی دانشجویان تا دو ماه آینده نیز اجرایی خواهد شد، گفت: به شوراهای صنفی دانشگاه ها اعلام کردیم نظرات خود را در خصوص آیین نامه فعلی به صورت کتبی به معاون دانشجویی دانشگاه های خود ابلاغ کنند.

- دکتر اعلم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین تصمیم وزارت علوم برای اصلاح آیین نامه دبیران شورای صنفی دانشجویان کشور، اظهار کرد: در حال حاضر آیین نامه اصلاح شده شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه های کشور حدود 2 سال است که اجرا می شود و تصمیم داریم این آیین نامه تا دو ترم آینده نیز اجرایی شود.

بعد از اینکه آسیب های این آیین نامه شناخته شد، مجدداً آن را اصلاح خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان امور دانشجویان به دبیران شورای صنفی دانشگاه های کشور اعلام کرده است که اگر نقطه نظر، دیدگاه، پیشنهاد یا انتقادی به آیین نامه جدید شورای صنفی دارند، آن را به صورت مکتوب به معاونین دانشجویی دانشگاه های خود ابلاغ کنند تا در مرحله اصلاح این آیین نامه، این نظرات به کار گرفته شود.

معاون سازمان امور دانشجویان کشور همچنین تاکید کرد: در حال حاضر از حدود 140 دانشگاه کشور، بیش از یکصد دانشگاه توانسته اند بر اساس آیین نامه فعلی، انتخابات شورای صنفی دانشجویی خود را برگزار و دب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر دیدگاه کتبی شوراهای صنفی دانشجویان در خصوص آیین نامه انتخابات شوراها هستیم

منتظر دیدگاه کتبی شوراهای صنفی دانشجویان در خصوص آیین نامه انتخابات شوراها هستیم