مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 21:252020-02-27پزشكي

تاکیدات استاندار خراسان شمالی برای مدیریت کرونا


محمدعلی شجاعی شامگاه پنجشنبه در نشست کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس در استان از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست منتظر بخشنامه های وزارتخانه ها نمانده و با جدیت مصوبات این ستاد را به درستی و دقیق اجرا کنند.

وی با بیان اینکه بحث قرنطینه کردن بیماران مبتلا به عهده دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود، افزود: در صورت تشخیص مورد مثبت، باید اقدامات لازم مدیریتی در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

شجاعی از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خواست فهرستی از اقلام و تجهیزات مورد نیاز را برای اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آماده کند تا در خصوص تامین آن به صورت جدی اقدام کنند.

وی یادآور شد: همچنین موضوع آموزش نیروهای پیشگیری و مقابله ای نیز باید بین گروه های جهادی سپاه، بسیج، هلال احمر و سازمان های مردم نهاد تقسیم شود تا موازی کاری صورت نگیرد.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: در کنار تمامی این اقدامات باید در حوزه بهداشت نیز نظارت بسیار جدی بر عرضه مواد غذایی و لبنی انجام شود.

استفاده از پول به حداقل برسد شجاعی افزود: در این راستا لازم است از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تمامی صنوف اعلام شود که تا جای ممکن از رد و بدل کردن اسکناس و پول نقد، به منظور جلوگیری از انتقال این بیماری ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکیدات استاندار خراسان شمالی برای مدیریت کرونا

تاکیدات استاندار خراسان شمالی برای مدیریت کرونا