مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 18:052020-02-27پزشكي

ویروس کرونا جان 2 نفر را در اردبیل گرفت/تعداد مبتلایان 7 نفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ویروس کرونای 7 نفر و جان باختن 2 نفر در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت اخوان اکبری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دو نفر در استان اردبیل به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تا کنون از نمونه آزمایش های ارسال شده به تهران، نتیجه آزمایش 7 نفر مثبت اعلام شده است، افزود: هم اکنون 57 بیمار مشکوک به بیماری کرونا نیز در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بر لزوم توجه به مسائل پیشگیرانه و انجام اقدامات بهداشتی با هدف مهار شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این بیماری دارو و واکسن مشخصی ندارد لازم است بیش از پیش به مسائل بهداشتی در زندگی فردی، اجتماعی و کاهش مراودات عمومی توجه کنیم.

اخوان اکبری در ادامه در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای مهار این ویروس نیز گفت: از سه روز گذشته ضد عفونی دستگاه های عمومی استان اردبیل به مانند اتوبوس ها و خودپردازهای بانکی انجام پذیرفته و ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تعطیلی موقت مراکز آبگرم های معدنی نیز انجام پذیرفته و اقدامات لازم برای جلوگیری از فعالیت موقت قهوه خانه ها نیز آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا جان 2 نفر را در اردبیل گرفت/تعداد مبتلایان 7 نفر

ویروس کرونا جان 2 نفر را در اردبیل گرفت/تعداد مبتلایان 7 نفر