مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-27پزشكي

نگاهی به آخرین اخبار کرونا ویروس در خوزستان


تکذیب 18 مورد مثبت جدید کرونا در اهواز رییس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعلام 18 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

معرفی گران فروشان ماسک و مواد ضدعفونی در آبادان به مراجع قضایی معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 2 واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی که ماسک و ژل ضدعفونی کننده را دراین شهرستان به قیمت گران و بیشتر از نرخ قانونی به مردم می فروختند، شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا هدی مجیری پنجشنبه اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور برخی فروشندگان از این فضای ملتهب سوء استفاده کرده و ماسک را با قیمت هایی بیش از تعرفه معین شده به مصرف کنندگان عرضه کردند که تخلف آنها مورد پیگیری قرار گرفت.

80درصد بیماران کرونا با اقدامات ساده مراقبتی درمان می شوند اهواز – ایرنا – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 80 درصد بیماران مبتلا به کرونا با اقدامات ساده حمایتی و مراقبتی درمان می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان شامگاه چهارشنبه در مصاحبه زنده تلویزیونی اظهار داشت: با توجه به تظاهرات بیماران در بازه زمانی، بیمار باید 2 هفته در قرنطینه باشد و درمان با یکسری داروها شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به آخرین اخبار کرونا ویروس در خوزستان

نگاهی به آخرین اخبار کرونا ویروس در خوزستان