مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:002020-02-27سياسي

آغاز تست غربالگری اولیه تشخیص کرونا در گرمخانه های خاورشهر و لویزان


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از آغاز تست غربالگری اولیه تشخیص کرونا از روز شنبه در مراکز خاورشهر و لویزان خبر داد.

- سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، اظهارداشت: سازمان در روز پنجشنبه 8 اسفند امسال مواردی را جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اعلام کرد.

وی افزود: ایمن سازی گرمخانه های شهر تهران از حیث سلامت مددجویان در اوضاع کنونی جامعه اهمیت بسیاری دارد.

همه تلاش همکاران من ایمن نگه داشتن گرمخانه ها و مراکز ویژه مراقبت از افراد بی خانمان دربرابر سرایت ویروس کرونا و همزمان عدم تعطیلی این مراکز به رغم پر خطر بودن نگهداری جمعی افراد آسیب دیده از نظر فنی است.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی ادامه داد: از هفته ها قبل اقداماتی اولیه طبق پروتکل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز و در یک هفته اخیر نیز شرایط ویژه اعمال شد.

وی گفت: باید از همکارانم در مدیریت گرمخانه ها، مددکاران این مراکز و گشت های فوریت های اجتماعی تشکر کنم که ایثارگرانه در حال خدمت رسانی به افراد بی سرپناه در محیط های پرخطر هستند و به طور حتم همانگونه که خود را در برابر افراد بی سرپناه شهر مسوول می دانیم تلاش داریم، برای این افراد شرایط ایمنی فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تست غربالگری اولیه تشخیص کرونا در گرمخانه های خاورشهر و لویزان

آغاز تست غربالگری اولیه تشخیص کرونا در گرمخانه های خاورشهر و لویزان