مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 16:552020-02-27فرهنگي

تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر استان به مدت یک هفته تا تاریخ 16/ 12 /98 تمدید می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر استان به مدت یک هفته تا تاریخ 16/ 12 /98 تمدید می شود.

براساس گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع گفت: پیرو اطلاعیه مورخ سوم اسفند ماه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات غیر الزامی و لزوم رعایت توصیه های اکید پزشکی و بهداشتی، بدینوسیله ضمن قدردانی از همراهی شایسته فعالان و صنوف مرتبط در این خصوص اعلام می دارد تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر استان، به مدت یک هفته دیگر تا تاریخ 16 اسفند ماه تمدید می شود.

وی تصریح کرد: نحوه ادامه برنامه ها پس از این تاریخ، مطابق شیوه نامه ای خواهد بود که با همکاری و پیشنهاد صنوف تخصصی تهیه و اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است پیش از این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران طی اطلاعیه ای تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی در سالن های سراسر استان را تا تاریخ 9 اسفند ماه تعطیل اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد