مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 16:452020-02-27پزشكي

مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی محدود شود


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب گفت: در شرایط کنونی شایسته است مردم از حضور در تجمع ها خودداری کرده و غیر از موارد ضروری به مراکز درمانی نیز مراجعه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، قاسم زاهدانی در نشست خبری با اشاره به اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مردم در زمینه نحوه شیوع کرونا به پیام های استرس زا توجه نکنند چرا که عده ای کاسبکار ترس این پیامها را ایجاد کرده و از شرایط کنونی سوءاستفاده می کنند.

وی بیان کرد: در زمینه توزیع دارو نیز افراد سودجو تحریم ایجاد کرده و با استفاده از فضای مجازی مردم را دچار سردرگمی کردند بنابراین در شرایط هشدار، مردم به منابع غیررسمی خبری و توصیه های غیرمتخصص توجه نکنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان داراب گفت: طی روزهای اخیر کارگروه سلامت در شهرستان تشکیل شده و  به عنوان محلی جهت دریافت پیامهای تخصصی بهداشتی در اختیار مردم است در کنار آن عموم افراد می توانند از رسانه های رسمی اخبار را دریافت کرده و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

زاهدانی بیان کرد: شهرستان داراب به موازات کشور و جهان استراتژی مقابله با ویروس کرونا را یافته است و در حال حاضر 600 پرسنل بیمارستان داراب در حوزه سلامت در حالی مشغول به کار هستند که سایر ارگانها و مجموعه ها تعطیل است بنابراین در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی محدود شود

مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی محدود شود