مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-27پزشكي

تاکنون مورد مثبت کرونا در رفسنجان نداشته ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اسماعیلی ندیمی عصر پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: جداسازی بیماران در بیمارستان طوری است که بیماران تنفسی در یک بخش بستری و درمان می شوند و در صورت ثبت شدن تست کرونا به بخش مخصوص درمان انتقال می یابند که تاکنون در رفسنجان مورد مشکوک و مثبت بیماری کرونا ویروس نداشتیم.

وی افزود: 7 نوع بیماری کرونا ویروس بر روی کره زمین وجود دارد که 3 مورد شامل سارس، مرس و نوع جدید کروناویروس است و 4 نوع دیگر همان سرماخوردگی است.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا ضعیف تر از ویروس سرماخوردگی است، افزود: تاکنون مرگ و میر ناشی از این بیماری در جهان زیر 10 سال گزارش نشده و از بیمارانی که به این نوع مبتلا شده اند تنها 3 درصد امکان مرگ و میر وجود دارد.

اسماعیلی ندیمی با بیان اینکه افرادی که دچار بیماری های زمینه ای قلبی و عروقی، تنفسی و بیماری چاقی هستند باید بیشتر مراقب باشند، اظهار کرد: هدف ما این است که افراد در جامعه اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند و کادر بیمارستانی هم در صورت مراجعه بیمار مبتلا، آمادگی لازم را داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار کرد: در شرایط فعلی ایجاد اضطراب هنر نیست و اعلام آمار مبتلا و فوت شدگان در فضای مجازی و رسانه تلویزیون به نفع جامعه نیست و ترس را بیشتر می کند ضمن اینکه اعتماد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون مورد مثبت کرونا در رفسنجان نداشته ایم

تاکنون مورد مثبت کرونا در رفسنجان نداشته ایم