مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-27پزشكي

آمادگی بیش از 1000 پرستار گیلانی برای مقابله با کرونا


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: بیش از 1000 پرستار و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای مقابله با کرونا ویروس آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

- ایسنا/گیلان مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: بیش از 1000 پرستار و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای مقابله با کرونا ویروس آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

طاهره زاهد صفت در گفت وگویی با اشاره به اینکه پزشکان، پرستاران و در مجموع کادر درمانی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، اظهار کرد: بیش از 1000 پرستار و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای مقابله با کرونا ویروس آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی تصریح کرد: کادر درمانی تا مهار این ویروس پای رسالت خود ایستاده اند و در درمان بیماران از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: کادر درمانی پرتلاش گیلانی بصورت 24 ساعته برای ارائه خدمت به بیماران و مهار کرونا در حال ارائه خدمت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ کروناویروس ها (نام علمی: Coronaviruses) خانواده بزرگی از ویروس ها هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید 19 را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیش از 1000 پرستار گیلانی برای مقابله با کرونا

آمادگی بیش از 1000 پرستار گیلانی برای مقابله با کرونا