مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:052020-02-27سياسي

همه به اجرای تمامی مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا موظف و مکلفند


رییس جمهور بار دیگر یگانه مرجع تصمیم گیری در خصوص مدیریت بیماری کرونا را ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا معرفی کرد و دستگاه ها و ارکان کشور را به اجرای تمامی مصوبات این ستاد موظف و مکلف کرد.

- رییس جمهور بار دیگر یگانه مرجع تصمیم گیری در خصوص مدیریت بیماری کرونا را ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا معرفی کرد و دستگاه ها و ارکان کشور را به اجرای تمامی مصوبات این ستاد موظف و مکلف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه و در پاسخ به نامه دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در آن، مصوبات امروز جلسه ستاد را تقدیم رییس جمهور کرده بود،ضمن ستایش از فداکاری پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خدماتی بیمارستان ها، با همه مواردی که ستاد مصوب نموده است از جمله محدودیت های پیشنهادی و تعطیلی مراکز آموزشی، حسب تشخیص ستاد موافقت کرد.

متن کامل دستورالعمل رییس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا؛ با قدردانی از تلاش های جنابعالی و با ستایش فداکاری پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خدماتی بیمارستان ها، فروتنانه عرض می کنم که ایثار همکاران شما که جانانه در صف نخست محاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه به اجرای تمامی مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا موظف و مکلفند

همه به اجرای تمامی مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا موظف و مکلفند