مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 13:402020-02-27سياسي

مردم به شایعات و اخبار نادرست درخصوص کرونا اعتماد نکنند


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: کرونا هراسی باعث ایجاد تشویش، استرس و اضطراب در بین مردم می شود ، وحشت از این بیماری از خود بیماری کشنده تر است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: کرونا هراسی باعث ایجاد تشویش، استرس و اضطراب در بین مردم می شود ، وحشت از این بیماری از خود بیماری کشنده تر است.

علی مصطفوی امروز 8 اسفند ماه در دومین جلسه کمیته بیماران خاص که امروز در استانداری برگزار شد، به حوادث اخیر و بیماری و ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در کشور ما بواسطه فضای مجازی کرونا هراسی شایع شده که این امر تا حدی خوب و باعث پیشگیری، رعایت مسائل بهداشتی و جدی گرفتن این امر می شود ولی کرونا هراسی باعث ایجاد تشویش، استرس و اضطراب در بین مردم می شود که وحشت از این بیماری از خود بیماری کشنده تر است.

وی با بیان اینکه فقط دانشگاه علوم پزشکی صلاحیت اعلام نظر در مورد بیماری کرونا را دارد، اظهار کرد: مردم باید از طریق دانشگاه علوم پزشکی و رسانه ملی اخبار صحیح را دریافت کنند و به برخی شایعات و اخبار نادرست در این رابطه اعتماد نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: در برابر این کروناهراسی که در جامعه ایجاد شده و همین می تواند باعث نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به شایعات و اخبار نادرست درخصوص کرونا اعتماد نکنند

مردم به شایعات و اخبار نادرست درخصوص کرونا اعتماد نکنند