مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-27اقتصادي

تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند، اظهار کرد: بدین منظور شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به فروش تور به مقصد کشورهای خارجی نیستند، ادامه داد: این مطلب در مورد تورهای ورودی به کشور نیز صادق است و برابر این شیوه نامه دفاتر خدمات مسافرتی تا اطلاع ثانوی از ایجاد تعهد برای اجرای تور با مبدأ کشورهای خارجی به مقصد استان خودداری نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت توسط دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و افزود: اجرای هر نوع برنامه توسط تأسیسات گردشگری که باعث تجمع گردد ممنوع است و رعایت مسائل بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان، خصوصاً در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است.

ارجمند با بیان اینکه عرضه قلیان در همه اماکن پذیرایی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ممنوع است، گفت: مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش همه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم نموده و بر اجرای فرامین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجان

تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجان