مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 12:562020-02-27سياسي

استاندار: دستگاه های اجرایی فارس برای جذب حداکثری بودجه تلاش کنند


عنایت الله رحیمی، پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در شیراز افزود: هم اینک پروژه ها و طرح هایی در مقیاس ملی و استانی در استان در درست اجراست که برای تکمیل و بهره برداری از آنها ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی اعتبارات لازم را جذب کنند.

وی ادامه داد: بهره برداری هر چه زودتر از پروژه های در دست اجرا، موجب بهره مندی شهروندان از مزایای آنها خواهد شد.

استاندار فارس همچنین خواستار توجه بیشتر به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی شد و گفت: در صورت فراهم شدن زمینه حضور بخش خصوصی و فعال کردن ظرفیت این بخش، روند تحول در بخش اقتصاد شتاب بیشتری خواهد گرفت.

رحیمی ادامه داد: احصای وظایف شورای برنامه ریزی و توسعه استان امری ضروری است و برای تحقق این مهم باید تمام شرح وظایف و اختیارات این شورا فعال شود.

جذب 215 میلیارد تومان از اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در فارس مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس نیز در این نشست گفت: از مجموع اعتبارات 528 میلیارد تومانی اسناد خزانه اسلامی استان در سال 98، 216 میلیارد تومان توسط دستگاه های اجرایی و شهرداری های فارس جذب شده است.

بابک دایی، اظهار داشت: از مجموع اعتبار 528 میلیارد تومانی، 324 میلیارد تومان متعلق به طرح های ملی و 204 میلیارد تومان نیز به پروژه های استانی تعلق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: دستگاه های اجرایی فارس برای جذب حداکثری بودجه تلاش کنند

استاندار: دستگاه های اجرایی فارس برای جذب حداکثری بودجه تلاش کنند