مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-27اقتصادي

آغاز بازرسی های سازمان استاندارد از 15 اسفند/جایگاه های بنزین کنترل می شود


معاون نظارت بر اجرای استاندارد گفت: گشت های بازرسی سازمان استاندارد از 15 اسفند تا اواخر اردیبهشت به صورت مستمر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، وحید مرندی، معاون نظارت بر اجرای استاندارد از آغاز گشت های بازرسی سازمان استاندارد از 15 اسفند خبر داد و گفت: این گشت ها به علت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد.

نظارت بر بازار یکی از کارهای همیشگی و مستمر ماست که انجام می شود و امسال تاکنون بیش از 290 هزار بازرسی از مراکز عرضه کالا انجام شده است.

وی با بیان اینکه این نظارت ها در ایام مناسبتی به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشدید می شود ادامه داد: امسال به همه استان ها ابلاغ شده است، با توجه به اینکه خریدهای ماه مبارک رمضان بعد از تعطیلات نوروز آغاز می شود، از 15 اسفند تا اواخر اردیبهشت کنترل و نظارت به صورت مستمر انجام شود.

این نظارت بر روی کالاهایی است که بیشتر مورد مصرف مردم است از جمله پنیر، خرما، شکر و در ایام نوروز کالاهایی مثل شیرینی، شکلات و آجیل و یا البسه هایی که مشمول استاندارد است.

مرندی با اشاره اینکه کنترل ها مستمر است و با گشت های مشترک سازمان حمایت از مصرف کنندگان و نیز سازمان تعزیرات و وزارت بهداشت انجام می شود، افزود: به تخلفات مراکز عرضه رسیدگی و به اطلاع مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازرسی های سازمان استاندارد از 15 اسفند/جایگاه های بنزین کنترل می شود

آغاز بازرسی های سازمان استاندارد از 15 اسفند/جایگاه های بنزین کنترل می شود