مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-27سياسي

صالح زاده: گفتمان سازندگی و خدمت را در قائمشهر عملی می کنیم


شهردار قائم شهر با اشاره به اینکه قبول داریم مشکلات اعتباری و ریالی در شهرداری ها وجود دارد اما نباید انگیزه ها برای خدمت از بین رود، گفت: مسیر حرکت شهرداری باید در راستای خدمت به شهروندان تعریف شود و در این میان تفاوتی میان شهردار و جزیی ترین نیروی شهرداری وجود ندارد.

- عباس صالح زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قائم شهر، با بیان اینکه قائمشهر به لحاظ عمرانی با توجه به ظرفیت های موجود حال خوشی ندارد و در بسیاری از موارد خدمات حداقلی هم به شهروندان ارائه نمی شد، اظهار کرد: با تمام تلاش و همت طی چند ماه اخیر قصد داشتیم گفتمان سازندگی و خدمت را در ابتدا برای همکاران مان دیکته کنیم.

وی با اشاره به اینکه قبول داریم مشکلات اعتباری و ریالی در شهرداری ها وجود دارد اما نباید انگیزه ها برای خدمت از بین رود، افزود: مسیر حرکت شهرداری باید در راستای خدمت به شهروندان تعریف شود و در این میان تفاوتی میان شهردار و جزیی ترین نیروی شهرداری وجود ندارد.

شهردار قائم شهر با بیان اینکه پس از تکمیل پروژه گردشگری در پارک جنگلی تلار، کلنگ دو زیرگذر مهم در بلوار شهیدان سادات نیا زده شد، خاطرنشان کرد: تأکید ما به مدیران شهرداری همواره این بوده که تراکم خدمات در همه مناطق شهری یکسان باشد و تفاوت و اولویتی در نیازمندی های مناطق مختلف نبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالح زاده: گفتمان سازندگی و خدمت را در قائمشهر عملی می کنیم

صالح زاده: گفتمان سازندگی و خدمت را در قائمشهر عملی می کنیم