مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:102020-02-27پزشكي

انجام تست تب سنجی ویروس کرونا از مسافران در شهرهای استان بوشهر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از انجام تست تب سنجی ویروس کرونا و بررسی وضعیت مسافران در شهرستان های استان توسط اکیپ های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمحمد خواجه ییان ظهر پنج شنبه در نشست با مسئولین دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور حصول اطمینان از جلوگیری انتقال بیماری از استان های هم جوار اکیپ های بهداشتی در تمامی شهرستان های استان به ویژه شهر بوشهر اقدام به تب سنجی و بررسی مسافرین کرده اند.

وی با بیان اینکه تب سنجی و بررسی وضعیت بهداشتی مسافرین در حال انجام است بیان کرد: اکیپ های بهداشتی به صورت مستمر در حال انجام این کار هستند.

خواجه ییان اضافه کرد: در تمامی مبادی ورودی ازجمله فرودگاه بوشهر توسط اکیپ های بهداشتی تب سنجی و بررسی مسافرین صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با تصویب مدیریت بحران استانداری و ابلاغ استاندار بوشهر همه مسافرین ورودی به استان در مبادی ورودی توسط همکاران هلال احمر استان از لحاظ وجود علائم این بیماری مورد برسی قرار می گیرند.

خواجه ییان یکی از راه های انتقال ویروس کرونا را قلیان دانست و گفت: ویروس از طریق قطرات تنفسی به محفظه آب قلیان منتقل شده و زنده می ماند و هنگامی که نفر بعدی اقدام به استفاده از همان قلیان می کند در خطر ابتلاء به ویروس قرار می گیرد، نکته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست تب سنجی ویروس کرونا از مسافران در شهرهای استان بوشهر

انجام تست تب سنجی ویروس کرونا از مسافران در شهرهای استان بوشهر