مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:462020-02-27پزشكي

مورد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی نشده است


مجید شیرانی روز پنجشنبه در نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری افزود: این در حالی است که با توجه به شیوع بیماری در استان های همجوار ، امکان ورود این ویروس در استان وجود دارد و باید تمامی امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با آن به کار گرفته شود.

وی، با اشاره به کمبود ماسک در بازار استان، ادامه داد: هم اینک تلاش ما تامین ماسک مورد نیاز برای پرسنل درمانی و بیماران است.

شیرانی با بیان اینکه مردم عادی ضرورتی به استفاده از ماسک ندارند، تصریح کرد: با این وجود تلاش می شود تا بخشی از نیاز استان به ماسک از راه های گوناگون تامین و نگرانی مردم در این خصوص برطرف شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری همچنین از توزیع مایع های ضدعفونی کننده در مراکز و خانه های بهداشت استان، اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط نیز در این مراکز شیوه استفاده از این مواد را به مردم آموزش می دهند.

شیرانی با بیان اینکه پیک بیماری های ویروسی ظرف 2 تا 3 هفته ظاهر می شود، تصریح کرد: به مردم استان توصیه می شود که در رعایت بهداشت فردی و دوری از قرارگیری در تجمعات و اماکن پرتردد اهتمام بیشتری به کار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: مردم از سفرهای نوروزی صرف نظر کنند و حتی الامکان در خانه بمانند و از دیده بوسی و دست دادن با یکدیگر به شدت پرهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی نشده است

مورد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی نشده است