مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:262020-02-27سياسي

پلمب مرکز عرضه تجهیزات پزشکی در کرمان/ مردم تخلفات را گزارش دهند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: یک مرکز عرضه تجهیزات پزشکی به دلیل اخلال در امر توزیع و گرانفروشی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در کرمان پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری اظهار داشت: کارگروه مقابله با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از طریق احتکار و عدم عرضه مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده شامگاه گذشته از داروخانه ها، مراکز عرضه تجهیزات پزشکی، و انبارهای سطح شهر کرمان بازدید کرد.

وی گفت: با توجه به احراز گرانفروشی و اخلال در امر توزیع توسط یک مرکز عرضه تجهیزات پزشکی با دستور مقام قضایی پلمب، پرونده قضایی تشکیل و افراد مسئول آن مرکز تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

سالاری گفت: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه، طرح مقابله با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از طریق احتکار و عدم عرضه مواد بهداشتی، ضدعفونی کننده و پیشگیری کننده از سوی سیستم قضایی استان تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، گرانفروشی و احتکار مراتب را به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، پلیس و یا تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مرکز عرضه تجهیزات پزشکی در کرمان/ مردم تخلفات را گزارش دهند

پلمب مرکز عرضه تجهیزات پزشکی در کرمان/ مردم تخلفات را گزارش دهند