مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-27سياسي

سلیمی: رسانه های غربی با سناریوی کرونا به دنبال ضربه اقتصادی به ایران هستند


آمریکا و انگلیس و عربستان می کوشند تا اقتصاد جمهوری اسلامی را مختل کرده و کرونا و FATF را در کنار یکدیگر در قالب یک سناریو و پازل ببینند و به همین دلیل رسانه های استکباری بر این موضوع تمرکز کرده اند.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عملیات روانی غرب و رسانه های آنها علیه جمهوری اسلامی به بهانه شیوع ویروس کرونا، گفت: ویروس کرونا به سرعت منتشر می شود، این در حالی است که بیش از چهل کشور دنیا درگیر آن هستند.

  ** ضریب انتشار اخبار کرونا از ایران در رسانه های غربی بسیار بالاست نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه ضریب انتشار اخبار کرونا در ایران و چین بالاتر از سایر کشورهاست، و به همین دلیل رسانه های غربی تمرکز ویژه ای در این باره داشته اند.

  سلیمی اظهار داشت: حتما ما باید موضوع کرونا را در کشورمان جدی گرفته و اقدامات مقابله ای ویژه ای با آن داشته باشیم و انصافا همه بخش های مختلف کشور در حال تلاش برای مبارزه با این ویروس هستند.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اخبار مرتبط با کرونا در رسانه های دنیا پررنگ تر شده و ما شاهد آن هستیم که بی بی سی از 30 خبری که با موضوع کرونا 2 روز گذشته منتشر کرده است، 26 خبر مرتبط با ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: رسانه های غربی با سناریوی کرونا به دنبال ضربه اقتصادی به ایران هستند

سلیمی: رسانه های غربی با سناریوی کرونا به دنبال ضربه اقتصادی به ایران هستند