مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-27اقتصادي

کرونا عرضه آیفون 12 را به تاخیر می اندازد؟


تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا و محدودیت شدید در پروازها ی بین المللی موجب به تاخیر افتادن ارزش آیفون 12 خواهد شد.

- تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا و محدودیت شدید در پروازها ی بین المللی موجب به تاخیر افتادن ارزش آیفون 12 خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یکی از کارمندان سابق اپل و کارشناسان زنجیره تامین این شرکت آمریکایی اعلام کرده است که شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از نقاط جهان که منجر به اعمال محدودیت های شدیدی در پروازهای بین المللی شده است احتمالاً تولید و عرضه گوشی های جدید آیفون را به تعویق خواهد انداخت.

از آنجایی که هرساله مهندسان طراحان و کارشناسان اپل در نخستین ماه های سال به چین سفر می کردند تا در مورد تولید گوشی های آیفون با شرکای چینی خود همچون شرکت فاکسکان که هم اکنون بزرگترین و اصلی ترین کارخانه تولید آیفون در جهان به شمار می رود، مذاکره کند حالا به نظر می رسد که این اتفاق به علت شیوع ویروس کرونا و لغو بسیاری از صفر ها و پروازهای بین المللی با تأخیر انجام خواهد شد.

البته در این گزارش ذکر شده که تمامی این اطلاعات تنها یک احتمال است و هنوز جزییات مستندی در مورد وضعیت کنونی تولید و عرضه گوشی های آیفون منتشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا عرضه آیفون 12 را به تاخیر می اندازد؟

کرونا عرضه آیفون 12 را به تاخیر می اندازد؟