مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:462020-02-27سياسي

ویروس کرونا و دغدغه تداوم حضور گردشگران خارجی در پاسارگاد


مقامات اجرایی فارس در طول یک هفته گذشته مدارس و دانشگاه های استان فارس را تعطیل کردند و به مردم نیز توصیه شده در اماکن عمومی حضور پیدا نکنند اما اماکن تاریخی و گردشگری این استان روزانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی هستند و فعالیت این اماکن هنوز متوقف نشده است.

گردشگران خارجی نیز این روزها همچنان در مراکز گردشگری و تاریخی استان فارس حضور دارند که در میان آنان، گردشگران چینی به خصوص گردشگرانی که از هُنگ کُنگ به فارس می آیند، جمعیت قابل توجهی هستند.

حضور گردشگران چینی در مجموعه میراث جهانی پاسارگاد، نگرانی از احتمال مبتلا شدن به ویروس کرونا را در بین مردم منطقه افزایش داده است، هرچند که تاکنون موردی از مبتلا شدن مردم این شهرستان گزارش نشده است.

منتظر تصمیم برای توقف تور فرماندار پاسارگاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: هنوز ممنوعیتی در خصوص متوقف شدن حضور تورهای گردشگری خارجی و داخلی در مجموعه میراث جهانی پاسارگاد برقرار نشده است.

صادق فلاحی افزود:پیشنهاد ممنوعیت حضور گردشگران در مجموعه میراث جهانی پاسارگاد برای یک پروسه زمانی کوتاه مدت به ستاد ویژه مقابله با کرونا در استان ارسال شده است که باید در این ستاد تصمیم گیری نهایی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا و دغدغه تداوم حضور گردشگران خارجی در پاسارگاد

ویروس کرونا و دغدغه تداوم حضور گردشگران خارجی در پاسارگاد