مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:362020-02-27سياسي

ایجاد حس همبستگی مهمترین پیام جشن نیکوکاری است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: ایجاد حس همبستگی اجتماعی و نوع دوستی در بین مردم از مهمترین پیامها و تأثیرات برگزاری جشن نیکوکاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بازوند شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام که به مناسبت در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد، گفت: همه برنامه های کمیته امداد در راستای این است که محرومان و نیازمندان کشورمان به حداقل برسند و امیدواریم روزی فرا رسد که دیگر فقیر و نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد.

وی با عنوان اینکه وظیفه خود می دانیم که در برگزاری هرچه بهتر جشن نیکوکاری در کنار کمیته امداد باشیم و از ظرفیت این رسانه به خوبی استفاده کنیم، گفت: صدا و سیما تلاش می کند که در مناسبت های مختلف در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری بهترین تأثیرگذاری را در جامعه داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام تصریح کرد: از آنجایی که کمیته امداد خدمات متنوع و گسترده ای برای کمک به نیازمندان دارد ما این آمادگی را داریم که در زمینه ارائه این خدمات و همچنین معرفی توانمندی های جامعه مددجویی و موفقیت های آنان با این نهاد همکاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد حس همبستگی مهمترین پیام جشن نیکوکاری است

ایجاد حس همبستگی مهمترین پیام جشن نیکوکاری است