مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-27سياسي

راه اندازی آزمایشگاه ویژه تشخیص کرونا در هرمزگان


دکتر محمود حسین پور پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون تجهیزات این آزمایشگاه نصب شده و در مرحله استاندارد سازی براساس استانداردهای وزارت بهداشت هستیم و پیش بینی می کنیم تا 48 ساعت آینده وارد فاز عملیاتی شود.

وی افزود: نیروهای این آزمایشگاه جهت آموزش به انستیتو پاستور ایران اعزام شده و آموزش های لازم را فرا گرفته اند و شماری از کیت های تشخیصی مورد نیاز نیز برای استان ارسال شده و مابقی نیز تا 48 ساعت آینده به دستمان می رسد.

ماسک مورد نیاز برای استان در دست تامین است معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص تامین ماسک و ژل ضدعفونی کننده برای استان نیز گفت: مکاتبه های لازم انجام شده و شماری ماسک نیز برای استان ارسال شده که در گام اول برای قشم با توجه به داشتن مورد مثبت ارسال شده است.

حسین پور افزود: شماری نیز در بندرعباس در میان کادر درمان، پرستاران، پزشکان و دیگر عوامل به منظور حفظ سلامتی این نیروها در جهت تداوم ارایه خدمات بهداشتی به مردم در دست توزیع است.

وی با بیان اینکه ماسک برای افراد سالم ضرورتی ندارد، گفت: مردم باید اجازه دهند که کادر درمان که در گام نخست مقابله با کرونا قرار دارند، بیماران، افراد مشکوک و دیگر گروه هایی که در معرض آلودگی هستند، دسترسی راحتری به ماسک داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه ویژه تشخیص کرونا در هرمزگان

راه اندازی آزمایشگاه ویژه تشخیص کرونا در هرمزگان