مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 04:352020-02-27بين الملل

کرونا، رزمایش سالانه آمریکا-کره جنوبی را به تعویق انداخت


ارتش های آمریکا و کره جنوبی امروز (پنج شنبه) اعلام کردند، رزمایش سالانه مشترک به دلیل نگرانی از شیوع ویروسی که سربازانی از نیروهای مسلح دو کشور را مبتلا کرده و موجب تعطیلی پایگاه ها و قرنطینه نیروها شده است، - ارتش های آمریکا و کره جنوبی امروز (پنج شنبه) اعلام کردند، رزمایش سالانه مشترک به دلیل نگرانی از شیوع ویروسی که سربازانی از نیروهای مسلح دو کشور را مبتلا کرده و موجب تعطیلی پایگاه ها و قرنطینه نیروها شده است، به تعویق انداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تست کرونا ویروس جدید 20 سرباز کره جنوبی و یک عضو ارتش آمریکا در کره جنوبی مثبت بوده است.

حدود 1600 تن در این کشور آسیایی مبتلا هستند که دومین شیوع بزرگ خارج از چین به شمار می رود.

افسران ارتش آمریکا و کره جنوبی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک اعلام کردند، مانورهای مشترک آن ها که قرار بود نیمه اول امسال برگزار شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق می افتد.

پارک هان-کی، رییس ارتش کره جنوبی به علت نگرانی از سلامت سربازان پیشنهاد تعویق مانورها را ارائه کرد و رابرت آبرامز، فرمانده ارتش آمریکا در کره جنوبی هم این پیشنهاد را پذیرفت.

سخنگوی ارتش آمریکا گفته است، تصمیم به تعویق مانورها به سادگی گرفته نشد و ائتلاف دو کشور همچنان شکست ناپذیر و قوی باقی مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، رزمایش سالانه آمریکا-کره جنوبی را به تعویق انداخت

کرونا، رزمایش سالانه آمریکا-کره جنوبی را به تعویق انداخت