مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 04:052020-02-27اقتصادي

انتشار کتاب «قوانین و سامانه مرتبط با مالیات بر درآمد حقوق»


این کتاب 147 صفحه ای در قطع رقعی در سه فصل چاپ و با شمارگان یکهزار نسخه از سوی انتشارات پرپروک خمین روانه بازار کتاب شده است.

فصل اول این کتاب آشنایی با قوانین مرتبط با مالیات بر حقوق ، جدول معافیت مالیات بر درآمد حقوق ، نمونه محاسبات مالیات بر درآمد بر حقوق و بخشنامه معافیت مالیات بر درآمد حقوق را توضیح می دهد.

راهنمایی تهیه فایل آفلاین نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق ، مراحل نصب نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق ، نحوه تعریف کارفرما ، نحوه تعریف کارکنان ، نحوه انتقال اطلاعات از نرم افزار قدیم ، نحوه تهیه و تکمیل جداول لیست حقوق و دستمزد و نحوه تهیه فایل خروجی بخش های مختلف فصل دوم کتاب است.

فصل سوم کتاب راهنمایی تهیه فایل آنلاین و نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق ، فرآیند کار در سایت مالیات بر درآمد حقوق ، نحوه ورود به سامانه مالیات بر درآمد حقوق ، خطاهای احتمالی ، نحوه ایجاد فهرست حقوق جدید ، تبصره ماده 86 و تعریف حقوق بگیر جدید را بیان کرده است.

نویسنده در مقدمه کتاب مالیات بر حقوق و دستمزد را یکی از مهمترین پایه های مالیاتی بیان کرده و ادامه داده است: این پایه مالیاتی از آن جهت اهمیت دارد که مالیات بر درآمد، یک جریان مالیاتی است و در طول مدت زمان ادامه داد، بنابراین یکی از درآمدهای مستمر دولت به حساب می آید که می توان بری آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب «قوانین و سامانه مرتبط با مالیات بر درآمد حقوق»

انتشار کتاب «قوانین و سامانه مرتبط با مالیات بر درآمد حقوق»