مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 02:152020-02-26سياسي

انجام 37 پژوهش مورد نیاز 16 دستگاه اجرایی استان تهران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: کمیته منتخب کارگروه پژوهش و فن آوری استان تهران 37 عنوان پژوهشی مورد نیاز 16 دستگاه اجرایی استان تهران را بر اساس اولویت ها مورد تایید قرار داده است که از طریق فراخوان، - این پژوهش ها انجام خواهد شد.

نعمت الله ترکی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند انجام پژوهش های مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان تهران گفت: بر اساس بند ز تبصره 9 قانون بودجه سال 1398 و همچنین قانون بالادستی بند ب ماده 64 قانون برنامه ششم توسعه کشور دستگاه های اجرایی ملزم هستند 1 درصد از بودجه خود(به جز فصل 1 و 6) را صرف پژوهش از طریق مراکز علمی و دانشگاه ها کنند؛ اما برخی از دستگاه ها که بودجه کمی داشتند یک درصد پژوهش بسیار ناچیز بود و امکان کار پژوهشی برای آنها میسر نبود.

وی افزود: بر همین اساس از سال 1397 بر اساس تبصره یک قانون بودجه در استان تهران کل بودجه پژوهشی دستگاه های اجرایی متمرکز شد که مبلغی حدود 2 میلیارد تومان بود.

شورای برنامه ریزی (با تعیین اولویت ها و چالش ها) تصمیم گرفت طی ساز و کاری علمی و حرفه ای این بودجه را برای کارهای پژوهشی مورد نیاز استان اختصاص دهد.

از این رو کارگروه پژوهش و فن آوری ذیل شورای برنامه ریزی استان تهران ماموریت یافت تا موضوعات پژوهشی پیشنهادی دستگاه های استان را بر اساس مسائل و چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 37 پژوهش مورد نیاز 16 دستگاه اجرایی استان تهران

انجام 37 پژوهش مورد نیاز 16 دستگاه اجرایی استان تهران