مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 01:402020-02-26سياسي

کلاس های درس دانشگاه امام صادق تا پایان سال جاری مجازی برگزار می شود


دانشگاه امام صادق اعلام کرد، کلاس های درس این دانشگاه تا پایان اسفندماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تصمیم گیری در مورد نحوه حضور اساتید و کارکنان دانشگاه در جلسه روز پنجشنبه هیات رییسه دانشگاه انجام می شود.

- دانشگاه امام صادق اعلام کرد، کلاس های درس این دانشگاه تا پایان اسفندماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تصمیم گیری در مورد نحوه حضور اساتید و کارکنان دانشگاه در جلسه روز پنجشنبه هیات رییسه دانشگاه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه السلام جلسه شورای آموزشی دانشگاه در تاریخ 7 اسفند برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

متن کامل گزارش این جلسه بدین شرح است: باسمه تعالی با آرزوی سلامت و تندرستی برای آحاد ملت عزیز ایران اسلامی و امید موفقیت برای متولیان حوزه بهداشت و درمان در کنترل بیماری کرونا و اعلام آمادگی برای همکاری و همیاری در این رویداد ملی به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی میرساند با توجه به اهتمام دانشگاه امام صادق علیه السلام به سلامت، یادگیری و پژوهش دانشجویان گرامی و هماهنگی با تصمیمات وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان بدین وسیله بر اساس مصوبات جلسه مورخ 98/12/7 شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مقرر گردید: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های درس دانشگاه امام صادق تا پایان سال جاری مجازی برگزار می شود

کلاس های درس دانشگاه امام صادق تا پایان سال جاری مجازی برگزار می شود