مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:552020-02-26اجتماعي

سقوط در کانال آب و تخریب زیرساخت ها نتیجه سیلاب در ایلام


بنا به دستور استاندار ایلام به عنوان رییس ستاد مدیریت بحران استان قبل از ورود سامانه سیلابی همه دستگاه های عضو ستاد بحران در حالت آماده باش کامل بودند تا همه تجهیزات و ادوات مرتبط با این موضوع نیز به کار گرفته شد.

هرچند وسعت خسارت های سیل اخیر به علت تمهیدات و تجریبات سیل فروردین ماه کمتر بود اما باز هم شدت بارش ها موجب ریزش و رانش کوه، تخریب چندین دهنه پل، فروریختن تونل، مسدود شدن جاده ها و راه های مواصلاتی، اراضی کشاورزی و.

شده است.

اما در کنار بروز خسارت های وارده به زیرساخت های عمرانی استان ایلام، غروب دیروز با سقوط یک جوان ایلامی در کانال آب، شدت و سرعت سیلاب موجب مرگ این فرد و جسد وی صبح امروز در یکی از روستاهای پایین دست شهر ایلام پیدا شد.

هنوز برآورد دقیقی از خسارت های ناشی از سیلاب در استان صورت نگرفته است چرا که بارش ها تا ساعاتی از امروز همچنان ادامه داشت و با پایان یافتن نزولات جوی و پایداری هوا عملیات برآورد خسارت ها در استان شروع شده است.

میزان بارش های باران در استان ایلام در برخی ایستگاه های باران سنجی نظیر میمه با 197 میلیمتر بود در حالی که میانگین پیش بینی شده هواشناسی برای این سامانه بین 50 تا 150 میلیمتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط در کانال آب و تخریب زیرساخت ها نتیجه سیلاب در ایلام

سقوط در کانال آب و تخریب زیرساخت ها نتیجه سیلاب در ایلام