مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:152020-02-26اجتماعي

برنامه های هفته امور تربیتی در یزد لغو شد


رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تمام برنامه های هفته امور تربیتی در استان لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعدی زارع شاهی روز چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت هشتم اسفندماه، سالروز تأسیس امور تربیتی اظهار داشت: امسال ده ها عنوان برنامه در سطح شهر از جمله میدان امیرچخماق و … همچنین در مدارس تدارک دیده شده بود که به دلیل تعطیلی مدارس و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مأموریت های اداره امور تربیتی، به روز رسانی دانش و آگاهی مربیان پرورشی و تربیتی است، اظهار داشت: با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، تمام مربیان، معاون و مشاوران پرورشی از این آموزش ها بهره مند شده اند.

زارع شاهی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره الگوی برتر درس تفکر و سبک زندگی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقا سطح تفکر دانش آموزان و معرفی الگو برای انتخاب سبک زندگی به آنها بوده که خوشبختانه مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره تجارت برتر تربیتی نیز از دیگر برنامه های هفته امور تربیتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته امور تربیتی در یزد لغو شد

برنامه های هفته امور تربیتی در یزد لغو شد