مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:502020-02-26حوادث

انبار نگهداری غیرمجاز اقلام بهداشتی و ضدعفونی در بجنورد پلمب شد


رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از پلمب یک انبار غیرمجاز اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار رییس پلیس آگاهی خراسان شمالیاظهار کرد: در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر این که انباری واقع در حاشیه شهر بجنورد اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به همراه کارشناسان سازمان صمت و همچنین نماینده تعزیرات حکومتی به محل این انبار اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این محل تعداد زیادی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده از قبیل الکل صنعتی، دستکش و ماسک که به صورت غیرمجاز نگهداری شده بود، کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان سازمان صمت ارزش این مقدار کالا 100 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این فرد مشخصات انبار و همچنین اقلام موجود در آن را در سیستم جامعه انبارهای سازمان صمت ثبت نکرده است.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی محل موردنظر پلمپ و متهم نیز به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار نگهداری غیرمجاز اقلام بهداشتی و ضدعفونی در بجنورد پلمب شد

انبار نگهداری غیرمجاز اقلام بهداشتی و ضدعفونی در بجنورد پلمب شد