مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-26سياسي

250 برنامه به مناسبت هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر برگزار می شود


سیروس فتحی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران تجلیل از شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان امور فرهنگی و پرورشی، اجرای طرح سپاس مربی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی را ازجمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی بیان کرد: تلاش می شود در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی برنامه ها تربیتی و پرورشی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و براساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شود.

فتحی تاکید کرد: فعالیت تربیتی تنها مختص مربیان و معاونان پرورشی نیست بلکه براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه عناصر تربیت مسئول تحقق ساحت های 6گانه تربیت اسلامی هستند.

وی یادآور شد: در زمان حاضر 21 مرکز دارالقرآن، 10 اردوگاه، 27 کانون فرهنگی تربیتی، 16 هسته مشاوره ویک هزار و 115 مربی و معاون پرورشی در این بخش فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 232 نفر برای فضاهای پرورشی، کانون های دارالقرآن و مربی پرورشی در استان بوشهر کمبود داریم که بخشی از این کمبود معادل 6هزار و 500 ساعت با جذب معلمان حق التدریس برطرف شده است.

فتحی تشکیل یک هزار و 550 شورای دانش آموزی و انتخاب 11 هزار و 700 دانش آموز به عنوان اعضای اصلی و علی البدل، اعزام 26هزار دانش آموز دختر و پسر به اردوهای مختلف، برگزاری270 یادواره شهدای دانش آموز، استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 برنامه به مناسبت هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر برگزار می شود

250 برنامه به مناسبت هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر برگزار می شود