مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:002020-02-26پزشكي

مورد دوم مثبت بیماری کرونا نیز در هرمزگان اعلام شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت:مورد دوم مثبت بیماری کرونا نیز در استان هرمزگان اعلام شد اما حال این بیمار رو به بهبود و تحت نظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه نوروزیان بیان داشت: ظهر امروز (هفتم اسفندماه) مورد دوم مثبت بیماری کرونا نیز در استان هرمزگان اعلام شد اما حال این بیمار رو به بهبود است و مشکل خاصی نداشته و تحت نظر است.

وی ادامه داد: توصیه می کنم شهروندان همچنان موارد پیشگیری مانند دست ندادن، در آغوش نگرفتن، شستن دست و صورت و … را رعایت کنند، به این امید که این بحران را نیز پشت سر گذاشته و مشکل خاصی برای استان ما و شهروندانش پیش نیاید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این بیماری بیشتر از راه تماسی از فرد بیمار به فرد سالم منتقل شود، خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست ها با آب و صابون به ویژه پس از استفاده از وسایل عمومی بهترین راه جلوگیری از انتقال بیماری کرونا است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: همچنین رعایت فاصله بیش از یک متر با فرد بیمار ضروری است.

وی از همه هرمزگانی خواست از سفر و حضور غیرضروری در مکان های عمومی و شلوغ خودداری کنند و از دست دادن و روبوسی کردن و درآغوش گرفتن خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد دوم مثبت بیماری کرونا نیز در هرمزگان اعلام شد

مورد دوم مثبت بیماری کرونا نیز در هرمزگان اعلام شد