مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:402020-02-26سياسي

تشکیل کارگروه مقابله با محتکران عرضه مواد بهداشتی در کرمان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل کارگروه مقابله با محتکران و اخلاگران نظام اقتصادی از طریق احتکار و عدم عرضه مواد بهداشتی در این استان خبر داد.

- دادخدا سالاری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: از باب مدعی العمومی و در جهت مقابله با محتکران و اخلاگران در نظام اقتصادی از طریق احتکار و عرضه نکردن مواد ضد عفونی کننده و تجهیزات ایمنی از قبیل ماسک و .

، کارگروهی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: این کارگروه به تصدی احدی از معاونین دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، قضات ویژه، مامورین اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه از باب پشتیبانی اطلاعاتی، پلیس از باب پشتیبانی انتظامی و عملیاتی، تعزیرات حکومتی استان، صدا و سیمای مرکز کرمان و دانشگاه علوم پزشکی از باب نظارت بر مراکز پزشکی به صورت شبانه روزی از کلیه مراکز عرضه مواد بهداشتی، داروخانه ها و انبارها بازدید بعمل می آورند.

سالاری با تاکید بر اینکه با متخلفین و مجرمین از باب اخلال در نظام اقتصادی و عدم عرضه مایحتاج ضروری مردم برخورد قانونی صورت خواهد گرفت افزود: انبارها و داروخانه هایی که نسبت به احتکار لوازم بهداشتی اقدام کرده باشند پلمب و اقلام بهداشتی با دستور مقام قضایی در جهت رفع نیازها در اختیار مردم قرار خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مقابله با محتکران عرضه مواد بهداشتی در کرمان

تشکیل کارگروه مقابله با محتکران عرضه مواد بهداشتی در کرمان