مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:402020-02-26اقتصادي

پول سفرهای خارجی لغوشده را چگونه برگردانیم؟


رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران با بیان این پیشنهاد که ستاد بحران گردشگری سریع تر تشکیل شود، گفت: «شرایط خاص» اعلام شده از سوی معاونت گردشگری مصرف داخلی دارد و ایرلاین ها و هتل های خارجی از آن تمکین نمی کنند تا پول مسافر ایرانی برگردد.

- رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران با بیان این پیشنهاد که ستاد بحران گردشگری سریع تر تشکیل شود، گفت: شرایط خاص اعلام شده از سوی معاونت گردشگری مصرف داخلی دارد و ایرلاین ها و هتل های خارجی از آن تمکین نمی کنند تا پول مسافر ایرانی برگردد.

امیرپویان رفیعی شاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات پیش آمده در بازپرداخت وجوه کنسلی سفرهای خارجی و داخلی به دنبال شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: شرایط پیش آمده در گردشگری بحرانی است و نمی توان برای تمام بخش های خدماتی یک نسخه پیچید.

آژانس ها واسطه فروش خدمات سفر هستند؛ پول را از مشتری می گیرند و به خدمات دهنده می دهند.

وقتی چنین شرایطی پیش می آید چگونه انتظار دارید خسارت مردم را بپردازند؟ آن ها این پول را قبلا به هتل و ایرلاین داده اند، حالا چگونه آن را بازگردانند؟ از طرفی هنوز تکلیف پروازهای چارتر تعیین نشده و معلوم نیست ایرلاین ها وجوه دریافت شده را چگونه مسترد می کنند و یا مشخص نشده قطارهایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول سفرهای خارجی لغوشده را چگونه برگردانیم؟

پول سفرهای خارجی لغوشده را چگونه برگردانیم؟