مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-26سياسي

وضعیت پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی سفید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن جعفری بعدازظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با موضوع کرونا ویروس برگزار شده بود، با تاکید بر اینکه خراسان رضوی در حوزه اطلاع رسانی در مورد ویروس کرونا به خوبی عمل کرده است، اظهار کرد: رسانه ها از مسئولان در باب آموزش، پیشگیری از شیوع و اطلاع‎ رسانی دستورالعمل های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا مطالبه گری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: بسیاری از افراد قصد دارند با توزیع تصاویر و فیلم های نادرست و جعلی در فضای مجازی بگویند که این ویروس به استان امده است لذا باید مدیریت افکار عمومی به سوی آرامش جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه قصد ما این است که به طور شفاف همه اخبار و اطلاعات مربوط به امار بیماران در مشهد و استان را در اختیار مردم قرار دهیم، تصریح کرد: اگر مورد خاص و اثبات شده ای در استان وجود داشته باشد قطعاً از سوی دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

تشکیل شورای مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در خراسان رضوی جعفری با تاکید بر اینکه تمامی امکانات و توان استان را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است، افزود: تاکنون 9 جلسه با موضوع ویروس کرونا در استان برگزار شده است لذا شورای مبارزه و پیشگیری از شیوع این ویروس در استان تشکیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی سفید است

وضعیت پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی سفید است