مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-26سياسي

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر نظارت کافی به بازار ماسک و الکل طبی


محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار آذربایجان شرقی، با اشاره به اقدامات انجام یافته برای کنترل بیماری کرونا در استان، از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سایر دستگاه های مسوول در این زمینه قدردانی کرد و گفت: مهم ترین مسأله در حال حاضر، سلامت مردم است و نسبت به این مسأله باید دقت، جدیت و آمادگی کامل داشته باشیم و در عین حال نباید امنیت روانی جامعه و فعالیت های اقتصادی دچار اختلال شود.

وی بر توجه به ابعاد مختلف تصمیم ها از سوی مسئولان و کارگزاران بخش های مختلف تأکید کرد و گفت: تصمیم گیری در خصوص مسائل حوزه های مختلف باید با در نظر گرفتن تبعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن انجام شود و بویژه درباره مسائلی که با معیشت و کسب و کار مردم در ارتباط است باید در تصمیم گیری ها دقت کافی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین تقویت و تشدید نظارت ها بر تأمین و عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید جلوی سوء استفاده ها گرفته شود تا کالاهای اساسی به دست مصرف کننده واقعی و مواد اولیه به دست تولیدکنندگان برسد.

در این جلسه وضعیت تولید، توزیع و ذخیره کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و همچنین روند تأمین و ذخیره سازی میوه شب عید، بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر نظارت کافی به بازار ماسک و الکل طبی

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر نظارت کافی به بازار ماسک و الکل طبی