مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-26حوادث

برخورد قاطع پلیس با احتکارکنندگان مواد بهداشتی


رییس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به لزوم مبارزه با احتکارکنندگان لوازم و مواد بهداشتی در پی وقوع شیوع ویروس کرونا، از راه اندازی گشت مشترک پلیس آگاهی و کارشناسان اداره صمت و اداره بهداشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به لزوم مبارزه با احتکارکنندگان لوازم و مواد بهداشتی در پی وقوع شیوع ویروس کرونا، از راه اندازی گشت مشترک پلیس آگاهی و کارشناسان اداره صمت و اداره بهداشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مقابله با احتکار ماسک و شوینده های ضدعفونی کننده در پی وقوع شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق درچند روز اخیر با راه اندازی تیم های تلفیقی با ادارات بهداشت، صمت و اصناف از کلیه فروشگاه ها و داروخانه ها و شهرک های صنعتی بازدید غیرمترقبه به عمل آوردند.

این مقام انتظامی بر لزوم انجام گشت های مشترک بین نیروی انتظامی و کارشناسان نهادها و دستگاه های متولی تاکید کرد و افزود: هر چه نظارت ها بیشتر شود، مقابله با احتکار و سودجویی در این حوزه اثربخش تر خواهد بود.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: کارشناسان به صورت دقیق و به دور از هرگونه اغماض و مماشات با اخلالگران حوزه بهداشت برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با احتکارکنندگان مواد بهداشتی

برخورد قاطع پلیس با احتکارکنندگان مواد بهداشتی