مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-26اجتماعي

300 واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در قرچک ضدعفونی شد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا 300 واحد آموزشی دولتی و غیردولتی با نظارت کارشناسان بهداشت ضدعفونی شد.

- ایسنا/تهران مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا 300 واحد آموزشی دولتی و غیردولتی با نظارت کارشناسان بهداشت ضدعفونی شد.

غلامرضا بختیاری امروز چهارشنبه 7 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان قرچک با جمعیت دانش آموزی بیش از 53 هزار نفر یکی از شهرستان های پرتراکم استان تهران محسوب می شود که در 144 مدرسه دولتی و 19مدرسه غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: بیش از 130 آموزشگاه زبان و کلاسهای تقویتی و کنکور در منطقه فعالیت می کنند که مجوز رسمی از آموزش و پرورش دارند که با نظارت مسوولان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت ضدعفونی مراکز را انجام دادند.

بختیاری گفت : در حال حاضر واحدهای آموزشی در دو روز گذشته با نظارت اداره بهداشت و درمان شهرستان قرچک با وایتکس 5 درصد و الکل ضدعفونی شده است.

وی بیان کرد: مراکز ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک شامل همین مکان ها می شود چرا که دانش آموزان زیادی جهت فعالیت های ورزشی درسالن های سرپوشیده حاضر می شوند و به همین منظور این مکان ها نیز با نظارت مسئولین ضدعفونی و آماده سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در قرچک ضدعفونی شد

300 واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در قرچک ضدعفونی شد