مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-26اجتماعي

سیلی که «بحرانی» نشد/ اوضاع تحت کنترل است...


همدان؛ با پیش بینی های صورت گرفته سازمان هواشناسی از وقوع بارش های سیل آسا در جنوب استان، شروع بارندگی ها از بعدازظهر دوشنبه در نهاوند آغاز شد.

نهاوند با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن از پربارش ترین شهرهای استان است که طی سال جاری شاهد وقوع سیلاب های مخرب بوده است.

با توجه به وقوع سیل فروردین ماه سال جاری و تجارب ناشی از مدیریت آن در بارش اخیر نیز مدیریت بحران قبل از شروع بارندگی ها در محل فرمانداری تشکیل و ضمن تاکید بر آماده باش کامل نیروها و لغو مرخصی های کارکنان تا پایان بارش، وظایف هر دستگاه مطابق قانون به آنان یادآوری شد.

در ساعات اولیه بارش ها به صورت معمولی بود و با اوج آن در روز سه شنبه اوضاع به سمت بحرانی شدن رفت به گونه ای که در بعد ازظهر سه شنبه آبگرفتگی ها در شهر و روستاها به ویژه روستاهایی که در نزدیکی و یا حاشیه رودخانه قرار داشتند شد.

سطح آبگرفتگی در چندین روستا از جمله روستای گردچم و فیازمان در بخش مرکزی به مرحله بحران نزدیک شد و آب تا نزدیکی منازل مسکونی رسیده بود.

13 روستای در معرض سیلاب و آبگرفتگی بودند/ وضعیت بحرانی نشد 13 روستای دیگر نیز در معرض سیلاب و آبگرفتگی قرار گرفته بودند و راه های ارتباطی 10 روستا از جمله رزینی، شهرک و فارسبان به واسطه بالا آمدن آب رودخانه و بندانحرافی بسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی که «بحرانی» نشد/ اوضاع تحت کنترل است...

سیلی که «بحرانی» نشد/ اوضاع تحت کنترل است...