مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 13:002020-02-26اجتماعي

دانشجویان مشمول واجد شرایط تا پایان سال برای معافیت تحصیلی اقدام کنند


جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: دانشجویان مشمول واجد شرایطی که تاکنون معافیت تحصیلی دریافت نکرده اند و بدون مجوز در دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند تا پایان سال فرصت دارند برای درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

- جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: دانشجویان مشمول واجد شرایطی که تاکنون معافیت تحصیلی دریافت نکرده اند و بدون مجوز در دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند تا پایان سال فرصت دارند برای درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رحمان علیدوست اظهار کرد: در برخی موارد مشاهده می شود بعضی از مشمولان به دلیل عدم آگاهی از ضوابط و مقررات نحوه صدور معافیت تحصیلی، با ممنوعیت ادامه تحصیل از سوی وظیفه عمومی مواجه شده اند و هم اکنون نیز در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند که این سازمان در راستای مساعدت به این عزیزان و رفع مشکل آنان حداکثر تا پایان سال جاری فرصت داده تا نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان مشمولی که در فرصت در نظر گرفته شده برای دریافت معافیت تحصیلی اقدام نکنند با محرومیت ادامه تحصیل مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مشمول واجد شرایط تا پایان سال برای معافیت تحصیلی اقدام کنند

دانشجویان مشمول واجد شرایط تا پایان سال برای معافیت تحصیلی اقدام کنند