مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 10:302020-02-26سياسي

ساعت کاری ادارات استان، تغییری نکرده است


معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: هنوز دستورالعملی برای تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان به استانداری اصفهان از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

- ایسنا/اصفهان معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: هنوز دستورالعملی برای تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان به استانداری اصفهان از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

نعمت الله اشکستانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: هنوز دستورالعملی برای تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان به استانداری اصفهان از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

البته برخی استان ها مانند قم و سمنان ساعت کاری ادارات را کاهش داده اند و ساعت کاری ادارات را 8 تا 12 یا 9 تا 12 کرده اند.

وی با بیان اینکه فعلا ساعت کاری ادارات در استان اصفهان به همان روال سابق است، افزود: کارمندان به همان روال سابق باید در ادارات خود حاضر شوند مگر اینکه از سوی وزارت کشور دستورالعمل کاهش ساعت کاری به استانداری ابلاغ شود.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان، گفت: تمام مجوزها از سوی کارگروه ملی مقابله با کرونا صادر می شود و استان ها مجاز به تعطیلی و تغییر ساعت اداری خود نیستند و کارگروه ملی در این موارد تصمیم گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری ادارات استان، تغییری نکرده است

ساعت کاری ادارات استان، تغییری نکرده است